سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سران فتنه را هم اکنون در زندانی گرفتار دانست که زندانبان آن مردم هستند.
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش «جنگی که بود، جنگی که هست» که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده اقتصاد این دانشگاه برگزار شد تصریح کرد: سران فتنه هم اکنون در زندان هستند و زندانبان آنها مردم به شمار می روند البته نظام در دستگیر نکردن آنها کاملاً تدبیر کرده و اجازه داده تا آن افراد به یک مرده سیاسی تبدیل شوند، نه اینکه با دستگیری، آنها را به یک قهرمان تبدیل کند.
وی افزود: این افراد امروز در بن بست هستند و دستگیری آنان باعث بیرون آمدنشان از بن بست می شود.
ذوالنور، موسوی خوئینی ها را از جمله کسانی که با امام(ره) مخالف بودند اما جرات بیان نداشتند عنوان کرد و افزود: موسوی خوئینی ها تصریح می کند که در زمان امام(ره) جنگ را قبول نداشتیم اما به دلیل ابهت امام(ره) چیزی نگفتیم اما امروز فضا متفاوت است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کسانی که کوله باری از تجربه در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال همراه خود داشتند در این فتنه سقوط کردند، گفت: این افراد همه چیز را در اختیار داشتند، اما دارای بصیرت نبودند به همین دلیل سقوط کردند و به جای شناسایی جهت درست و حرکت پشت مقام معظم رهبری مسیر اشتباه را پیمودند.
وی یادآور شد: آقای صانعی در سال 64 امام خمینی(ره) را تنها گذاشت و دیدش این بود که بعد از امام(ره) اداره کشور دچار مشکل می شود و چون احساس می کرد که وی بعد از امام(ره) رهبر می شود و به این خواسته خود نرسید موضع آقای صانعی بعد از رهبری مقام معظم رهبری تغییر کرد و وی در سال 74 به مرز قرمز رسید و در سال 76 نیز با آغاز حاکمیت اصلاح طلبان به دلیل آنکه آنها به فردی نیاز داشتند که به عنوان مرجع به وی تکیه کنند، صانعی را مدنظر قرار دادند.
ذوالنور خاطرنشان کرد: در زمانی که مرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش بود به مدیران مدارس ابلاغ کردند که اگر کسی به سن تکلیف می رسد، شما افراد را به سمت آقای صانعی سوق دهید که البته این موضوع عملی نشد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آقای صانعی بعد از مدتی به صدور فتواهای عجیب و غریب روی آورد خاطرنشان کرد: فتوا نیاز به منبع دارد و بسیاری از فتواهای آقای صانعی سیاسی بود و زمانی که دلایل این فتواها را از وی می پرسیدند هیچ پاسخی نمی داد.
وی با اشاره به حرف های فائزه هاشمی رفسنجانی در تجمع حامیان میرحسین موسوی در میدان ونک و در روزهای بعد از 22 خرداد 88 و سخنان مطرح شده از جانب دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: هاشمی اگر سخنان فرزندش را قبول دارد جای بسی تاسف است و اگر قبول ندارد بایستی سخنان وی را محکوم کند که تاکنون این اقدام را انجام نداده است.
ذوالنور افزود: مهدی هاشمی دیگر فرزند هاشمی رفسنجانی نیز همین گونه است و در زمانی که همه می گویند «مهدی بیا» اما آقای هاشمی رفسنجانی اعلام می کنند که «مهدی نیا» اگر وی مشکلی ندارد چرا وارد کشور نمی شود و اگر دارای مشکل است باید به داخل کشور آمده تا به مشکلات مهدی هاشمی رسیدگی شود.
ذوالنور با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی فردی زمان شناس و زیرک است، اظهار داشت: آقای احمدی نژاد در مناظره چند جمله در مورد بچه های آقای هاشمی به زبان آورد و آقای هاشمی توپ را به زمین دیگری انداخت و به جای مراجعه به قوه قضائیه نامه ای سرگشاده به مقام معظم رهبری نوشت. مگر بچه های آقای هاشمی با مردم متفاوتند که ایشان به جای طرح مسائل خود با قوه قضائیه به رهبری نامه نوشتند؟
وی یادآور شد: آقای هاشمی در روز انتخابات با وجود اینکه به تمام مسائل صندوق اخذ رای خود مشرف است اما از اطرافیان سؤال می کند که کد آقای موسوی چیست و حتی همسر ایشان رای خود را بالا گرفته تا به همگان نشان دهد که به آقای موسوی رای داده است و بعد نیز در مصاحبه خود مردم را به آشوب دعوت می کند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/2/23ساعت 10:15 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak