سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

برخی اوقات تقلای ضد انقلاب خارج نشین برای تحمیق عناصر همسو درداخل و روحیه دادن به آنها، حالتی به شدت مضحک به خود می گیرد.
به دنبال بروز افسردگی شدید در محافل ضد انقلاب طی 4-3 ماه اخیر، سیامک- م از عناصر ضد انقلاب که چند سالی است به آمریکا رفته، در وبلاگ خود(آرتا هرمس) خطاب به این عناصر افسرده و سردرگم در فضای مجازی نوشت: همه چیز دوباره خسته کننده س؟ به شما متلک می گن و مسخره تون می کنن؟ پس لابد جنبش مرده! این جوری فکر می کنی؟ فکر می کنی جنبش تموم شد؟ فکر می کنی شکست خوردی؟ گیرم که شکست خوردیم. گیرم که حتی خود تو هم می دونی تموم شده و فقط روت نمیشه به خودت بگی. گیرم که مخالفان به جای مبارزه با جمهوری اسلامی، افتادن به جون هم و تقصیرها رو گردن هم میندازن. گیرم همه اونایی که فکر می کردیم می تونن رهبر جنبش باشن و اونو جلو ببرن، حوصله شون سر رفته و برگشتن سر خونه و زندگی شون. آخرش چی؟ بذار رک بهت بگم. جنبش مرد که مرد تو که نمرده ای]![ تو که هنوز امیدت رو از دست نداده ای باید کاری بکنی. نمیگم تنهایی پاشو بیا خیابون. باید حرف بزنی و بنویسی. باید کاری کنی که هر شب یک شراره کوچولوی آتش مدام تا صبح جلوی چشم مردم حرکت کنه و نذاره بخواب برن. نمی خوام دروغ بگم و امید بیخودی بهت بدم.
وی در ادامه می نویسد: بذار یه چیزی بهت بگم که ممکنه ناراحتت کنه ولی به درک... میگم چون اگه قرار باشه از حرف من ناراحت بشی همون بهتر که قید آزادی رو بزنی آخه برای رسیدن به آزادی خیلی چیزها پیش میاد که آدمو ناراحت کنه و این چیزی که من الان می خوام بگم پیش اونا هیچی نیست؛ نشستی تو خونه ت کنار کامپیوترت و مدام برای بهروز و مهناز و جاوید و مژگان و لاله ایمیل می زنی که بیا انقلاب کنیم؟ آخه این هم شد کار رفیق؟ خب اون هم که دوستته و مثل تو فکر می کنه و مدام داره همین کاری رو می کنه که تو می کنی! توی یه دایره بسته بین خودتون پیغام ها رد و بدل میشه. پس بقیه چی؟ اگه فکر می کنی حالش رو داری که انقلاب کنی]![ اگه فکر می کنی که لازمه همه بدونن چه خبره... نمیشه مثل من که این طرف دنیا نشستم و دارم برای تو که اون ور دنیا هستی داد می زنم لنگش کن، رفتار کنی. باید بری تو مردم]![ باید تو روستاها، یا دست کم وقتی میری مسافرت برو تو روستاها مردم رو ببین و باهاشون حرف بزن. اگه بخوای نطق کنی کلکت کنده س و درسته که مثل دوستات چارتا لیچار بارت نمی کنن و چون مهمون هستی احترامت رو حفظ می کنن ولی راستش و بی تعارف گند زدی! فکر نکن که نمی فهمن چی میگی.
این جناب نابغه در پایان تحمیق و روان درمانی خود نوشت: اگر قرار بود اپوزیسیون بمیره که من و هم نسل هام از شدت یأس مرده بودیم. حالا نوبت نسل توست. نسل من نتونست کاری بکنه. با این که از نسل تو خوشم نمیاد و ریز می بینمش اما شانس شما اینه که رژیم هم شما رو ریز می بینه. چرا به من چپ نگاه می کنی؟ اگه ناراحتی بلند شو حسابشو برس تا مثل ما مجبور نشی برای بعد از خودت نامه فدایت شوم بنویسی و ازشون بخوای فکر نکن شکست خوردن! می دونم به کمک ماها نیاز نداری و خودت می دونی چکار می خوای بکنی، ولی اگه یه وقت مشکلی پیش اومد یادت باشه می تونی رو ما هم حساب کنی، آخه می دونی ما چند تا خشتک بیشتر از شما پاره کردیم و گاهی یه چیزایی حالیمون میشه. نسل قبل از ما هم هست که حتی بیشتر از ما شلوار پاره کردن و پیغام دادن که به شما بگم روی اونا هم می تونین حساب کنین البته نمی دونم دارن تعارف شابدوالعظیمی می کنن یا واقعا میشه روشون حساب کرد. نسل قبل از اونا هم هست که خیلی ادعاش میشه و هیچ کس نمی دونه باید روش حساب باز کرد یا نه، ولی کی به کیه روی اونا هم حساب کنین. یادت باشه تو تنها نیستی مگه این که خودت بخوای تنها باشی(!)


نوشته شده در دوشنبه 89/2/20ساعت 2:55 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak