سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

مواضع متناقض و فرصت طلبانه عطاء ا... مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی، باعث اعتراض رسانه های ضدانقلاب شده است.
اصلاح طلبان مهاجرانی را به هنگام وزارت و پیش از خروج از کشور، فخرالوزرا و زینت کابینه اصلاحات معرفی می کردند. در این میان سخنان وی پس از علنی شدن شکست پروژه آشوب و براندازی مبنی بر لزوم پایبندی به قانون اساسی و اصلاحات در چارچوب آن با خشم رسانه های همپای وی در پروژه حماقت اندود «اسب تروا» مواجه شده است.
شماری از همکاران سایت صهیونیستی بالاترین با اشاره به تذبذب فکری و عقب نشینی مهاجرانی، دیدگاه هایی از این قبیل را ذیل اظهارات وی منتشر کردند: اون قدر بقیه ساکت موندن که حالا یکی مثل این واسه ما بلیط می فروشه. من واقعاً موندم که این آدم شرم و حیا نداره؟... به صف ما بپیوند تا ازت یک مهاجرانی بسازیم که هزاران سال به احترامت تو کتاب ها کف بزننن!...
در عین حال برخی دیگر از کاربران، ذیل اظهارات مهاجرانی نوشته اند: هر حرفی که مهاجرانی بزنه به عنوان اهداف جنبش سبز تعبیر می شه و اگر خلاف قانون اساسی حرف بزنه تاوانشو سبزها باید در داخل بدن. شماها دلاوران کیبورد به دست هدفتون اینه که مثل اپوزیسیون خارج نشین، جنبش رو بی اثر کنید...
اما کاربر دیگر با اشاره به تناقض در مواضع اغلب فعالان در فتنه سبز نوشت«از سه حال خارج نیست 1- موسوی و کروبی قلباً طرفدار امام نیستند و دروغ می گویند 2- سبزها قلباً طرفدار موسوی و کروبی نیستند و دروغ می گویند 3- همگی به دنبال احیای آرمان های امام هستند. البته هیچ سبزی نمی گه که من تناقض دارم، بلکه با هزار توجیه عجیب و غریب، سر خودش رو شیره می ماله و توقع هم داره که پیروز بشه. خب سبزن دیگه چیکارشون کنیم؟»
از سوی دیگر بابک داد کاتب خاتمی در روزگار اصلاحات که بلافاصله پس از حوادث خیابانی خرداد ماه سال گذشته از کشور گریخت و در فرانسه اقامت گزید، با انتقاد از مهاجرانی در سایت گویانیوز نوشت: مهاجرانی سخنگوی جنبش سبز نیست.
وی بی آن که توضیح دهد خود با چه شرایطی در فرانسه اقامت گرفته، به تردید افکنی درباره مهاجرانی پرداخت و نوشت: حقیقت آن است که مهاجرانی اصلاحات خاتمی را هم با همین بندبازی های سیاسی خود، به انحرافی هولناک کشاند و چون به نتیجه دلخواه خود نرسید، به گوشه دنج اروپا پناه برد و به رمان نویسی پرداخت. اما هرگز به صراحت نگفت با چه شرایطی مقیم انگلستان شده است؟ تحصیلی؟ پناهندگی؟ یا ماموریت اداری؟ نزدیک انتخابات عهد خود را شکست و باز وارد به زعم خودش «دنیای آلوده سیاست» شد. فضای امیدبخشی بود و ممکن بود «تغییر» به سود ایشان باشد! برای همین از محیط رمان نویسی به فضای سیاست برگشت و بعد از شروع اعتراضات، تلاش زیادی کرد تا به عنوان یکی از سخنگویان جنبش سبز شناخته شود. بعد مدعی شد بیش از همه فعالان، جغرافیا و محدوده جنبش سبز را می شناسد و اوست که تعیین می کند «چه کسانی سبز نیستند!» و سپس بسیاری از هموطنان را با شیوه های انگ چسبانی از دایره جنبش سبز بیرون نهاد و باز ادعا کرد اتاق فکر جنبش سبز را هم اوست که تأسیس کرده و اداره می کند.
«داد» در عبارتی که حدیث نفس خود وی هم هست می نویسد: آقای مهاجرانی حتی صدای یک ترقه را نشنیده است. خوب است ایشان بگوید به جز چند سخنرانی و مصاحبه چه قدم مثبتی برداشته است؟
در واکنش به مواضع سایت بالاترین علیه مهاجرانی، سایت جرس به واکنش متقابل پرداخته و ادعا کرده است: لینک های بالاترین را دستگاه اطلاعاتی ایران می فرستد و اصولاً بزرگ نمایی بالاترین در میان رسانه های ایران نشان از رسوخ ماموران اطلاعاتی رژیم در این سایت دارد.
به نوشته جرس «تعداد زیادی از کاربران بالاترین ماموران اطلاعاتی و امنیتی ایران هستند و این سایت هیچ هویت روشنی ندارد.»
معروف است اسب های درشکه به سربالایی که می رسند و در سینه کش کوه می مانند همدیگر را گاز می گیرند، حالا حکایت بالاترین و جرس و گویانیوز است و کمدی تلخ درازگوش تروا.
شایان ذکر است سران فتنه در داخل هم با وجود سکوت چند ماهه در برابر حذف جمهوری اسلامی و جایگزینی آن با شعار جمهوری ایرانی در برخی اغتشاشات همسو و نیز همراهی با هتاکان به حریم حضرت امام خمینی و سپس مردان خداجو توصیف کردن حرمت شکنان عاشورا، قافیه را باخته یافتند و پس از آن مدعی شدند از قانون اساسی و جمهوری اسلامی طرفداری می کنند. اما گویا همین میزان تظاهر و تذبذب هم به مذاق عناصر ضددین و ضدانقلاب خوش نیامده است به نحوی که ناسزاهای غیرقابل درج را نثار این طیف از عناصر راه گم کرده می کنند.


نوشته شده در یکشنبه 89/2/19ساعت 3:43 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak