سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

محافل معارض جمهوری اسلامی تحلیل های دوگانه ای درباره عملکرد کروبی و موسوی ارائه می کنند. برخی از آنها این دو را به شجاعت می ستایند اما برخی دیگر می گویند آنها تله جمهوری اسلامی هستند.
ناصر محمدی معاون سردبیر نشریه سلطنت طلبان (چاپ لندن) که گویا از کروبی خیلی خوشش آمده، به صدای آمریکا گفت: آقای کروبی واقعا تا به حال پایمردی کرده و ایستاده است. ما می بینیم که آقای کروبی بسیار قرص و محکم در برابر رژیم ایستادگی کرده است.
وی که از سلطنت طلبان فرتوت و از کار افتاده به شمار می آید، در عین حال در توجیه درماندگی کروبی و موسوی گفت: باید به این امر توجه کرد که حکومت به شدت سرکوب می کند. شما ببینید حکم اعدام دو نفر صادر شده، در یک چنین فضایی از آقای کروبی چه انتظاری می توان داشت. «آقای کروبی در مسئله روز کارگر و در مصاحبه با اشپیگل گفت ایستادگی کنید و در صحنه باشید. به اعتقاد من شجاعت بسیار زیادی به خرج دادند و اگر این راه باز باشد می تواند گشایشی بشود. ولی فکر می کنم آنچه از دست آقای کروبی برآمده، انجام داده است.
گفتنی است ناصر محمدی سال پیش به صدای آمریکا گفته بود مشکل اصلی، اسلامی بودن جمهوری اسلامی است و مخالفت با ولایت فقیه نقطه مشترک اپوزیسیون به شمار می رود.
این اظهارات در حالی است که برخی رسانه های ضد انقلاب مدتی است تاکید می کنند جمهوری اسلامی عمدا کروبی و موسوی و دیگر سران فتنه را دستگیر نمی کند تا به واسطه ناتوانی های آنها، اپوزیسیون را همچنان در موقعیتی معطل و سردرگم مدیریت کند. پیش از این عباس عبدی در مصاحبه با روزنت تمرکز روی نامزدها را آب در هاون کوبیدن توصیف کرده بود.


نوشته شده در یکشنبه 89/2/19ساعت 3:42 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak