سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

اکبر اعلمی عضو فراکسیون اصلاحات در مجلس ششم همچنان اصرار دارد به استناد اسناد مطبوعاتی، تلون مزاجی برخی مدعیان اصلاحات را به رخ بکشد.
این عضو شورای سردبیری روزنامه زنجیره ای سلام، پیش از این سخنرانی های میرحسین موسوی در سال های اول انقلاب را منتشر کرد که بر انجام کودتای مخملین از سوی آمریکا در پوشش چهره های موجه (سیدکاظم شریعتمداری و صادق قطب زاده) تاکید می کرد. اعلمی به تازگی هم برخی اظهارات خاتمی حد فاصل سال های 59 تا 63 را در سایت خود منتشر کرده است، زمانی که وی در کیهان حضور داشته است. خاتمی 8 دی ماه 59 در سخنانی می گوید: «ولایت فقیه اصلی در کنار اصول دیگر نیست، بلکه زیر بنا و بنیاد نظامی است که امت اسلامی اینک به سوی آن روان است... قانون اساسی اگر از این اصل تهی گردد، نظامی اسلامی نخواهد بود... این اصل اختصاص به یک نسل ندارد. متکی بر نقش تاریخ ساز و تاریخی رهبری در تاریخ اسلام و جامعه ماست. جای آن در قراردادهای عرفی نیست، بلکه در جان انسان های مسلمان است... در این نظام، قانون مشروعیت خود را مرهون رهبری است... جمهوری مشروعیت و اعتبار خود را از اصل ولایت فقیه کسب می کند.»
خاتمی 4 اسفند 1363 هم در جمع مردم گفته است: «در اسلام رای مردم، انسانی را حاکم نمی گرداند. حکومت ملاکهای واقعی دارد که خدا بیان کرده... در زمان غیبت ملاک ها حاکمند. خدا و پیغمبر خدا و اولیاء معصوم خدا، ملاک ها را مشخص کرده اند که عبارت است از دانایی، تدبیر و تقوی. در راس دانایی ها، دانایی به دین خدا است... در نظام اسلامی همین ملاک ها باید بر مردم حاکم باشد. این امور، اموری نیست که به رای مردم ایجاد بشود.»
البته باید متذکر شد که در جمهوری اسلامی رأی ملت در طول احکام الهی قرار گرفته است اما مدعیان دروغین اصلاحات با انحطاط فکری و انحراف عملی در مسیر سقوطی قرار گرفتند که نه به احکام الهی تن دادند و نه به رأی مردم و کارشان به یاغی گری و دیکتاتوری کشید. به اصطلاح حقوقدانان اعتراف العقلاء علی-انفسهم جائز.


نوشته شده در یکشنبه 89/2/19ساعت 3:41 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak