سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

دکتر احمدی نژاد

رییس جمهوری تاکید کرد: فرد فرد کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند توطئه، خیانت و نفاق ورزیده‌اند یکی پس از دیگری در حال رسوایی و سقوط به قعر زباله‌دان تاریخ هستند.

 

دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر روز چهار شنبه در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان فارس در سالن اجتماعات حافظیه شیراز تصریح کرد: امروز باید فرهنگ شهیدان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های سرافراز شهدا و عشق به امام (ره) را به دنیا معرفی کنیم.
رییس‌جمهوری تصریح کرد: ماندگاری هر عمل خیری متناسب با میزان اخلاص و آمادگی برای ایثار است.
وی تاکید کرد: کسی که فداکاری می‌کند و آماده ایثار در راه خداست هرگز شکست و مرگ ندارد.
به گفته دکتر احمدی‌نژاد حیات واقعی در ایثار و اخلاص برای خداست.
وی از امام حسین (ع) به عنوان الگوی جاودانه ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان نام برد و افزود: اگر امروز ملت ما عزیز، مقتدر و شکست‌ناپذیر است و اگر الگوی آزادگی و عدالت‌طلبی است، تمام اینها به خاطر وجود مبارک سرور شهیدان و پیروی از راه اوست.
احمدی‌نژاد در ادامه گفت: شکست از آن کسانی است که از حسین (ع) بی‌خبرند و خیال می‌کنند می‌توانند با استفاده از کلاهک‌های اتمی و انواع سلاح‌ها و حیله مادی، تبلیغات و اظهارات بی‌ربط در برابر ایمان، اخلاص و ایثارگری ملت ایران بایستند.
رییس‌جمهوری در این دیدار با اشاره به اینکه راه شهیدان و ایثارگران تنها راه صلاح انسان‌هاست، افزود: اهدای نشان ایثار بهانه‌ای برای به نمایش گذاشتن قدرشناسی ملت ایران است.
به گزارش ایرنا، پیش از سخنان رییس‌جمهور به 12 تن از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نشان ملی ایثار توسط احمدی‌نژاد اهدا شد.
رییس‌جمهوری در ادامه سخنان خود همچنین گفت: آنچه بشریت از ارزش‌های انسانی و الهی در اختیار دارد حاصل ایثار ایثارگران است.
وی با اشاره به ایام عزاداری سرور شهیدان گفت: هر عملی اگر همراه با اخلاص باشد نابود شدنی نبوده و پایدار خواهد بود.
احمدی‌نژاد با طرح این پرسش که چرا حادثه کربلا روز به روز زنده‌تر، پرشورتر و پرشکوه‌تر است، ادامه داد: علت آن روشن است زیرا که در حادثه کربلا نهایت اخلاص متجلی شد و همه برای خدا قیام کردند.
رییس‌جمهوری توضیح داد: امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان محور خدا هستند و در حادثه کربلا اخلاص در اوج است و به همان دلیل می‌گوییم این حادثه تا ابد زنده خواهد ماند.
احمدی‌نژاد خطاب به مردم حاضر در سالن اجتماعات حافظیه شیراز گفت: عزیزان من، این راه، راه عزت است. اگر امروز قدرتمندترین و عزیزترین ملت‌ها ایرانی‌ها هستند به دلیل اخلاص، ایثارگری و آمادگی برای فداکاری است.
وی ادامه داد: امروز به لطف انقلاب اسلامی و یاری خداوند شرایط جهانی به طور کامل تغییر کرده است.

v     کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند در حال رسوایی و سقوط هستند

رییس‌جمهوری یادآور شد: فرد فرد کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند توطئه، خیانت و نفاق ورزیده‌اند یکی پس از دیگری در حال رسوایی و سقوط به قعر زباله‌دان تاریخ هستند.
وی افزود: امروز به یاری ایثارگری، ایثارگران و روحیه گذشت ملت ایران کار به جایی رسیده که از بوش به عنوان منفورترین رییس‌جمهور تاریخ آمریکا نام برده می‌شود.
احمدی‌نژاد تاکید کرد: ما امیدواریم روزی برسد که او و دوستانش به خاطر جنایاتی که در عراق و افغانستان انجام داده‌اند، در دادگاه محاکمه و مجازات شوند و به عقبه‌های خود ملحق شوند.
رییس‌جمهوری با اشاره به اینکه امروز دیگر در دنیا کسی جرات ندارد از ادبیات بوش علیه ملت‌ها استفاده کند، ادامه داد: شرایط به خاطر ایمان، اخلاص، ایستادگی و عشق به پیامبر و ولیعصر (عج) تغییر کرده است.
احمدی‌نژاد افزود: خون شهیدان و ایثارگران درحال به نتیجه رسیدن است و به همین دلیل در بسیاری از نقاط دنیا به دنبال یافتن راه‌های جدید و الگو گرفتن از ملت ایران هستند.
وی تاکید کرد: امروز راه، نام و یاد شهیدان ایثارگر زنده است و به فضل الهی تا ابد زنده خواهد ماند.
رییس‌جمهوری با بیان اینکه ملت ایران خستگی را خسته کرده است، خطاب به مستکبران گفت: ملت ایران همه شما خسته خواهد کرد و به زانو درمی‌آورد.
احمدی‌نژاد با طرح این جمله که ادعای مدیریت جهانی می‌کنند و سخنانی بیش از ظرفیت خود می‌‌زنند، گفت: این مستکبران دچار توهم شده‌اند وگرنه در کشوری مانند افغانستان اینقدر درمانده نمی‌شدند.
گفتنی است در این مراسم رییس جمهور به تعدادی از خانواده‌های شهدای استان فارس نشان ملی ایثار اهدا کرد.
پیش از سخنان رییس‌جمهوری یکی از بانوان شرکت‌کننده در مراسم در گوشه‌ای از سالن با صدای بلند مشکل خود را مطرح کرد و خواستار تسهیل در پرداخت وام درخواستی خود شد. رییس‌جمهوری از اطرافیان خود خواست تا این فرد شرکت‌‌کننده در مراسم را به نزد او بیاورند و به مشاوران و معاونان خود دستور پیگیری را داد.
همچنین دکتر احمدی‌نژاد پس از پایان مراسم دقایق بسیاری را از نزدیک به مسائل و مشکلات خانواده شهدا گوش فرا داد.

 


نوشته شده در پنج شنبه 88/10/3ساعت 9:21 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak