سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

 

n      واقع نگری در مسائل سیاسی

(طلحه و زبیر خدمت امام آمدند و گفتند: با تو بیعت کردیم که ما در حکومت شریک تو باشیم، فرمود:) نه هرگز! بلکه شما در نیرو بخشیدن و یاری خواستن شرکت دارید،و دو یاورید به هنگام ناتوانی و درماندگی در سختی ها.

حضرت علی(ع)

 

اهم وقایع سیاسی هفتهء گذشته:                                                            19/09 /88  - 13/09/88

رئیس بنیاد تعاون بسیج کشور: امنیت کشور مدیون حضور نیروهای بسیجی است

رئیس بنیاد تعاون بسیج کشور گفت: عدم بصیرت و راه اشتباه رفتن، موجب ضرر و زیان به نظام می شود.
غلامحسین کلولی دزفولی با اعلام این مطلب در جمع بسیجیان همدان، گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مقدس و کارآمد دارای اثرات بسیار و منشأ خدمات برای کشور بوده است.
وی افزود: امنیتی که امروز درون کشور پایدار و نهادینه شده، با حضور پرصلابت نیروهای جان برکف بسیجی بدست آمده است.
وی با اشاره به زمان حاکمیت گروههای موسوم به اصلاح طلب در کشور، اظهارداشت: در زمانی که مجلس و دولت دست افراد غیربسیجی بود، وجهه و جایگاه کشور در صحنه بین المللی دچار خدشه شده بود به طوری که دشمنان به ایران و ملت ما به عنوان مردمی ذلیل نگاه می کردند درحالی که تفکر بسیجی درسال های گذشته ایران اسلامی را به کشوری عزیز در جهان تبدیل کرده است. کلولی دزفولی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید همواره وجود خود را با شجاعت همراه با خردمندی، تلاش بسیار و توقع کم، ولایتمداری و دینداری همراه با بصیرت آراسته کنند، گفت: بسیجیان با استفاده از این ویژگی ها، باید موجبات اعتلا و ارتقای روزافزون جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

 

وزیر اطلاعات: تکرار بیانیه های سران فتنه توسط هاشمی رفسنجانی تکان دهنده است.

 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" چهارشنبه شب در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم درتالار اجتماعات مدرسه فیضیه قم، با اشاره به نقش منفی برخی خواص در جریان جنگ نرم علیه نظام اسلامی ، گفت : استکبار وهمراهانش در طول تاریخ در برابر انقلاب و آرمان های الهی ایستاده اند ونقش منفی برخی خواص در کمک به توطئه های آنان چشمگیر بوده است.
وی توضیح داد: پیامبر اکرم(ص) در معرفی علی (ع) از چه کسانی خوف داشت و حوادث تفرقه انگیز بعد از غدیر توسط چه کسانی اتفاق افتاد؟ ، امروز انقلاب اسلامی در همان وضعیت قرار دارد.
مصلحی اظهارداشت: ولی فقیه چه در زمان حضرت امام راحل (ره) و چه در این زمان با فتنه هایی مانند فتنه بنی صدر، فتنه منافقین ، فتنه منتظری مواجه بوده ، ولی این فتنه اخیر پیچیدگی خاص خود را دارد .
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش منفی برخی خواص در جنگ نرم ، گفت : در جنگ نرم لطمه از طرف خواص و آقازاده ها می باشد، زبیر را چه کسی به این روز انداخت؟ امروز مقام معظم رهبری برای چه کسانی آغوش خود را بازکرده و به آنها محبت می کند ولی آنها با فشارها وهجمه های سنگین خود وفرزندانشان قدردان این محبت ها نیستند.
وی با اشاره به حوادث 16 آذر گفت: در این روز تلاش های گسترده ای صورت گرفته تا شکست خود در 13 آبان را جبران کنند ولی در این زمینه نیز شکست خورده و جمعیتی که جمع کرده بودند کمتر از یک هزار و 200 نفر بود. .
مصلحی ادامه داد: وقتی شخصیت حضرت امام راحل (ره) مورد اهانت قرار می گیرد ما نباید کوتاه بیاییم ، کسانی که ادعای پیروی از خط امام راحل را دارند در برابر این ساختارشکنی ها چه پاسخی دارند؟
وی خاطرنشان کرد: جزوه ای در دفتر یکی از سران فتنه کشف شده که در آن براندازی نظام برنامه ریزی شده بود درحالی که این فرد از آقازاده ها نیز می باشد.
وی ادامه داد: وقتی که از این فرد برای چگونه تهیه کردن این جزوه سوالاتی مطرح شد ایشان از انسان هایی نام می برد که تکان دهنده است و همه حرکت ها و بیانیه ها نیز در راستای آن جزوه می باشد.
وی تصریح کرد: این جریان در برابر اسلام قرار گرفته است از همه جریان های معاند ، منافق و حتی مذهبی ها در آن جمع شده اند.
وی تصریح کرد: دشمنان از طریق آقازاده ها روی فکر برخی از خواص کار کرده اند.
وزیر اطلاعات اظهارداشت: رفت و آمد عده ای از دو هفته بعد از انتخابات تاکنون به کشور انگلیس مشکوک ، عجیب و غریب و تکان دهنده است.
اقداماتی در زمینه فرزندان آقای هاشمی در دست انجام است
وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی در مورد دلیل عدم برخورد با فرزندان هاشمی رفسنجانی، گفت: اقداماتی در این زمینه در دست اقدام است ولی می خواهیم در این موارد معاندین نتوانند دست به اسطوره سازی بزنند.
مصلحی در مورد مواضع هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان در سفر اخیر خود به مشهد مقدس اعلام کرد که مواضع من همان است که در نمازجمعه تهران بیان کردم و تکان دهنده این است که مباحثی را که دربیانیه های سران فتنه مطرح می شود، بیان می کند.
وی افزود : آقای هاشمی در یکی از این ادعاهایش گفته که درکشورسه میلیون دانشجوی فرهیخته با نظام همراه نیستند.
مصلحی ادامه داد: هاشمی همچین ادعا کرده است که تا زمانی که مردم ولی فقیه را بخواهند باید باشد واگر مردم او را نخواهند باید کنار برود.

آدم دزدی مشترک آمریکا و عربستان!

بنا مدارک و اذعان ضمنی ، سرویس های امنیتی آمریکا و عربستان سعودی در اقدامی مشترک اقدام به ربایش "شهرام امیری " یک شهروند ایرانی کرده اند که خرداد ماه امسال با روادید معتبر و به قصد انجام عمره وارد عربستان سعودی شده و در همانجا ربوده شده است . خانم امیری همسر شهرام گفته است که وی تنها یک محقق بود و هیچ سمت دولتی ندارد و پژوهش های او در زمینه فیزیک می باشد که رشته تحصیلی شهرام بوده و وی در آن از دانشگاه علم و صنعت فوق لیسانس گرفته است
در مورد شهرام امیری سفارت عربستان سعودی در تهران حداقل دوبار تا پایان تابستان امسال رسما و در نامه به وزارت امورخارحه ایران تایید کرده است که او وارد عربستان شده وبه علاوه لیست مسافران هواپیما و فهرست زائران کاروانی که آقای امیری عضو آن بوده ، گواه و مستند ورود او است . بر طبق این اطلاعات آقای امیری در روز10 خرداد 1388 وارد فرودگاه جده شده و پس از آن که به مدینه منوره نیز مشرف شد تا سه روز دیگر با خانواده خود در تماس تلفنی بوده و در روز 13 خرداد ارتباط او قطع می شود. لذا هیچ تردیدی در ورود او به عربستان نیست . خروج آقای امیری از ایران و ورود او به عربستان سعودی کاملا قانونی و عادی بوده است و لذا بر طبق حقوق کنسولی وزارت امورخارجه عربستان سعودی رسما باید پاسخگوی سرنوشت این ایرانی باشد. آنگونه که "منوچهر متکی " وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفته است ، " تهران دولت های ریاض و واشنگتن را مسئول سلامت و عودت سریع شهروند خود می داند."

واحد سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب


نوشته شده در سه شنبه 88/9/24ساعت 12:0 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak