سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

سردبیر فعلی رادیو زمانه، سردبیر پیش از خود را متهم کرد که این رادیو - سایت را در معرض ورشکستگی قرار داده بود.
فرید حائری نژاد به بهانه پنجمین سال تاسیس این رسانه ضدانقلابی وابسته به دولت هلند نوشت: 5 سال پیش فرح کریمی که در آن زمان نماینده حزب سبزها در پارلمان هلند بود به مخالفان اطلاع داد رادیو زمانه به عنوان رسانه ای مستقل به جمع رسانه های فارسی زبان افزوده شده است.
وی با اشاره سربسته به ماجرای اخراج توهین آمیز مهدی جامی سردبیر سابق رادیو زمانه و از همکاران بی بی سی نوشت: متاسفانه به دلیل زیرساخت های اداری و مالی، به تدریج رادیو زمانه در پایان سال دوم فعالیت اش در آستانه ورشکستگی کامل قرار گرفت، چنانکه تغییر مدیریت یک نیاز مبرم و حیاتی برای نجات زمانه بود. این امر که هنوز هم به دلیل برخی ملاحظات کمتر کسی به گونه ای جدی بدان پرداخته، به تنش ها و بحث هایی نه چندان سازنده دامن زد. پیش از آن که من سردبیری زمانه را به عهده بگیرم، این تنش ها و بحث ها متاسفانه از دایره همکاران «زمانه» بیرون رفته و در وبلاگ ها و سایت های شخصی انعکاس می یافت.
اشاره وی به درز اظهارات توهین آمیز مدیران هلندی رادیو زمانه از سوی برخی همکاران این رسانه است. هلندی ها در پاسخ اعتراض همکاران رادیو - سایت گفته بودند شما برده ما هستید و ما هر وقت که بخواهیم اخراج تان می کنیم.
اظهارات حائری نژاد مبنی بر این که رادیو زمانه در سال دوم به ورشکستگی کامل رسیده بود و ادعای بعدی وی مبنی بر این که اکنون این رسانه رونق گرفته، در حالی است که رادیو زمانه دوران نیمه تعطیلی خود را می گذراند، هر چند که تلاش بی حاصلی کرد با ترویج علنی الحاد، همجنس بازی، فساد اخلاقی و انواع تردیدها نسبت به ارزش های اخلاقی و اسلامی مشتریانی دست و پا کند.
زمانه اخیرا در گزارشی اذعان کرد که از چند ده هزار ایرانی مقیم هلند، به اندازه انگشتان 2 دست در تجمعات مخالف جمهوری اسلامی شرکت نمی کنند.
بنابراین معلوم است که رادیو زمانه در خلع سلاح اپوزیسیون کاملا موفق عمل کرده است!


نوشته شده در پنج شنبه 90/5/13ساعت 12:44 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak